Project omschrijving
Nederlandse campagnebeelden
voor American Express
Opgeleverd
Campagnebeelden, productfotografie
Over de opdracht
American Express is één van de bekendste merken ter wereld. Hier in Nederland kennen we ze vooral van hun creditcards. Als sponsor van het KLM Open was American Express op zoek naar eigen fotografie om te gebruiken in campagne-uitingen rondom het tournament.
Voor onze Amerikaanse opdrachtgever was het spannend, omdat ze voor het eerst in Nederland aan de slag ging met eigen beeld. In twee weken tijd hebben we een volledige productie opgezet, van casting tot edit. Bij het maken van deze vertaalslag was het belangrijk om de bestaande corporate identity mee te nemen in het eindresultaat, maar wel passend voor de Nederlandse doelgroep.







Sylvia Gerbranda
Manager Business Development & Partnerships
“American Express is voor het 16e jaar op rij trotse sponsor van het KLM Open. Een evenement dat niet meer weg te denken is uit het portfolio van American Express. American Express was op zoek naar eigen campagnefotografie van het evenement. Dat hebben we het afgelopen KLM Open opgepakt met Afdeling Beeld wat resulteerde in een prettige samenwerking met een professioneel team die begrepen waar we naar op zoek waren en wat we nodig hadden. We hebben nu mooie campagnebeelden die het evenement en de deelname van American Express op een schitterende wijze laten zien. Beelden, waar we nog lang plezier van zullen hebben. Kortom, een groot succes!”
Achter de
schermen







