Project omschrijving

Nieuw-Hollandse
brandmovie
voor Cortina

Opgeleverd

5 inspirerende verhalen, 5 online teaser, campagnefotografie.

Over de opdracht

De Cortina fietsen zijn niet meer uit het Nederlandse straatbeeld weg te denken. In 10 jaar tijd heeft Cortina de fietsenmarkt helemaal veroverd met hun stadsfietsen. Cortina zet zich steeds sterker neer als lifestyle merk. Voor de collectie van 2020 maakten wij deze brandmovie. Gebasseerd op vijf lifestylen. De Rebel, de Romantic, de Design Lover, Classic en de Optimist.

Het filmen is zo gedaan, uit het materiaal kon, naast de brandmovie, ook per lifestyle groep een korte online clip gemaakt worden. Door slim te produceren hebben we dus meer dan een brandmovie kunnen maken.

Anne-Tjitske Mulder
Marketingspecialist Cortina
“Wat ik enorm kan waarderen in elke partij waarmee we samenwerken, is flexibiliteit. Want aan de opdrachtgeverskant verandert door allerlei omstandigheden gewoon wel eens wat. Afdeling Beeld kan heel goed en snel schakelen en improviseren. Daardoor had ik tijdens het hele project het gevoel dat aan hun kant de boel ‘onder controle’ was. Daarnaast is dit team heel creatief en enthousiast en dat maakt het samenwerken vooraf, maar vooral ook op de set, tot een echt feestje!”

Achter de
schermen

Making off Cortina video en fotografie
Making off Cortina video en fotografie
Sebastiaan Poelen Afdeling Beeld voor Cortina
Making off Cortina video en fotografie
Making off Cortina video en fotografie
Making off Cortina video en fotografie
Making off Cortina video en fotografie
Making off fotografie NS International
KIJK OOK EENS BIJ: