Project omschrijving

Een insta campagne
voor fashionista’s

Opgeleverd

5 online video’s, fotografie

Over de opdracht

De Spoordeelwinkel verzorgt de leukste en voordeligste uitjes met de trein voor jong en oud. Voor verschillende doelgroepen vroeg NS ons om inspirerende video’s voor een dagje uit met de trein te maken, gericht op de uiteenlopende eindbestemmingen.

Voor de doelgroep fashionista’s zijn we een paar dagen neergestreken in het prachtige Haarlem, waar Eva en Heleen ons lieten zien wat de stad allemaal te bieden heeft. Na drie gezellige draaidagen wilden we eigenlijk niet meer weg.

VIDEO

FOTOGRAFIE

Kirsten van Roozendaal
Projectmanager Marketingcommunicatie
“NS wil reizigers graag verleiden om voor de trein te kiezen als je een dagje eropuit wil en dat kan heel voordelig met de Treinpakkers. Voor de online campagne van Treinpakkers hebben we een concept ontwikkeld, waarmee we met dynamische content verschillende doelgroepen kunnen aanspreken. Door video’s dynamisch op te bouwen, kunnen we deze testen en eenvoudig optimaliseren voor het beste resultaat. Afdeling Beeld heeft hierin goed met ons meegedacht en de productie tot in de puntjes geregeld. Wij kijken terug op een hele fijne samenwerking en een prachtig eindresultaat!”

Achter de
schermen

KIJK OOK EENS BIJ: