Project omschrijving

Slimme shoot
voor NS International

Opgeleverd

5 clips (moving photography), campagnefotografie

Over de opdracht

Treinen is een stuk duurzamer dan vliegen en een goed alternatief voor de relatief korte afstanden binnen Europa. En dat niet alles. Het is ook nog eens comfortabel reizen, terwijl prachtige landschappen aan je voorbijrazen. En in die tussentijd … “Wat zou jij doen met 3 uur helemaal niets”.

Deze DOOH campagne gericht op de internationale zakelijke reiziger, werd bedacht door reclamebureau N=5. Samen met N=5 produceerden wij 5 korte clips, moving photography, voor op de schermen op Schiphol en voor online advertising.

VIDEO

FOTOGRAFIE

NS International merkcampagne
NS International merkcampagne
NS International merkcampagne
NS International merkcampagne
NS International merkcampagne
Esther Tersteeg
Projectmanager Marketingcommunicatie NS International
“Ondanks de enorme productionele uitdagingen heeft Afdeling Beeld een goede shoot neergezet voor de NS International campagne. Tijdens de productie nam het team veel werk uit handen, keken ze mee naar de mogelijkheden en gingen ze pragmatisch te werk. Ik vond het prettig dat de mensen van Afdeling Beeld snel kunnen schakelen, open communiceren met alle partijen en goed op elkaar ingespeeld zijn, wat voor een vlotte doorloop zorgt. Ze zijn enthousiast, weten waar ze mee bezig zijn, nemen je mee in hun keuzes, geven advies en laten ruimte voor feedback. Ik ben meer dan tevreden over het eindresultaat.”

Achter de
schermen

Making off fotografie NS International
Making off fotografie NS International
Making off fotografie NS International
Making off fotografie NS International
Making off fotografie NS International
Achter de schermen bij Afdeling Beeld
Achter de schermen bij NSI International
Achter de schermen bij NSI International
KIJK OOK EENS BIJ: